Ekonomický a mzdový referent

S čím se budete denně potkávat:

  • postaráte se o platy a daně
  • každý měsíc zajistíte, že naši zaměstnanci dostanou včas svou výplatu včetně všech náhrad a dalších plnění. Budete mít pod kontrolou i daně, sociální a zdravotní pojištění, vše podle specifických pravidel zaměstnavatele.
  • budete hlídat legislativu, ale ne sami.
  • aby vše probíhalo v souladu s právními předpisy, budete aplikovat legislativu do praxe a nastavovat speciální postupy. Pokud si nebudete jistí, můžete se obrátit na kolegy z právního oddělení, kteří vám rádi poradí.
  • připravíte podklady pro rozhodování
  • budete připravovat přehledné výstupy, které pomohou vedení i zaměstnancům. Díky vám bude mít každý jasný přehled o své mzdě i dalších náležitostech.
  • týmová spolupráce – budete pracovat v kolektivu dvou až tří kolegyň, takže nikdy nebudete na to sama/sám.
  • přehledná agenda – budete zpracovávat platy přibližně jedné třetině všech zaměstnanců, přibližně 150 zaměstnanců.
  • v druhé polovině měsíce budete úzce spolupracovat s ekonomem organizace. Budete se podílet na vyplňování výkazů, statistik a žádostí o dotace. 

Jaké zkušenosti nutně potřebujete a co je výhodou:

  • ukončené SŠ vzdělání s maturitou (nejlépe ekonomického směru)
  • praxe v oblasti mezd, účetnictví a administrativy či podobných oborech vítána
  • pečlivost, svědomitost
  • spolehlivost, týmovost, odpovědnost a loajalitu
  • profesionální vystupování
  •  

Těšit se můžete na:

  • hlavní pracovní poměr na dobu určitou s 3 měsíční zkušební dobou (po roce prodloužení při oboustranné spokojenosti)
  • pracovní úvazek 40 hodin týdně s pružnou pracovní dobou
  • tým kolegyň, kteří se na Vás těší a budou Vám od počátku nápomocní
  • zařazení do platové třídy 9 (plat stanovený dle NV č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v aktuálním znění (příloha č. 1), tedy rozmezí 23 110 Kč – 33 220 Kč
  • osobní ohodnocení po zkušební době
  • zvýhodněné stravování
  • 5 týdnů dovolené + 1 den sick day
  • podporujeme další vzdělávání, abyste mohli dosáhnout svého plného potenciálu
  • peněžní dar při životním výročí 50, 60 let
  • peněžní dar při odpracování 15, 20, 25 a více let u zaměstnavatele
  • peněžní dar při nabytí nároku na starobní důchod

Místo výkonu práce:

Ředitelství Sociálních služeb Haná

Parková 21, 768 21 Kvasice

Zašlete nejpozději do:

Profesní životopis, prosím, zasílejte na libuse.jezova@sslhana.cz a těšíme se na něj do 7.3.2025.

Pro více informací nás kontaktujte

Kontaktní osoba

Ing. Libuše Ježová

Personalistka

+420 734 662 321
libuse.jezova@sslhana.cz

Máte o pozici zájem?